Sommertur til Bakken Aflyst

Tirsdag den 9 juni 2020

Efter opsamling kører vi mod nord. På Bakkens Perle, serveres Reje cocktail og Kalvesteg. Efter tid på egen hånd indtager vi kaffe og kage også på Bakkens Perle inden turen igen går hjemad.

Pris pr. person kr. 400,- betaling ved tilmelding fra den 1 maj 2020. Senest tilmelding den 25 maj 2020 til Hanne på tlf. 24243166

Opsamling: Mern v/solhøj 8.45, Kalvehave/Brobike 8.55, Sundv. 9.00, Skovbo 9.05, Stensved sportsplads 9.15

Løvfaldstur

Tirsdag den 8 september 2020 - Sejltur med Færgen Friheden Når opsamlingen er overstået, kører vi mod Næstved og går ombord i færgen Friheden, der sejler os en smuk tur via Gavnø til Karresbækminde. Frokost buffet på De hvide svaner, der serveres ved borderne. Musik, kaffe og en lille sving om inden turen igen går hjemad.

Pris pr. person kr. 400,- betaling ved tilmelding fra den 1 aug. 2020 og senest 25 aug. 2020 til Hanne på tlf. 24243166

Opsamling: Mern/Solhøj 8.45, Kalvehave/Brobike 8.55, Sundv. 9.00, Skovbo 9.05, Stensved sportsplads 9.15

Tirsdag den 13 Oktober 2020 fra 14.00-17.00

I Viemose Egnshus afholdes vort store Banko spil med 12 spil og flotte kød præmier. Der vil    blive serveret kaffe og kage samt salg af lotteri

Tirsdag den 3 november 2020 fra 14.00-17.00 i Viemose Egnshus

Historiker Kåre Johannessen kommer og holder et inspirerende og underholdende foredrag om vort område. Entré kr. 50,- Der vil blive serveret kaffe og kage samt salg af lotteri.

Tirsdag den 8 december 2020 fra 13.00-17.00

Julearrangement

Traditionelt med flæskesteg, ris a la mande, mandelgave og underholdning. Pris pr. person 160,-. Betaling ved tilmelding efter først til mølle princip fra den 15.10.2020 til senest 20.11.2020 til Hanne 24243166

Sammenkomster i 2021

Tirsdag den 12 januar 2021 fra kl. 14.00 til 17.00 i Viemose Egnshus

Kaffebord med lagkage og underholdning af Vordingborg Viseforening. Tilmelding til Hanne 24243166. Der vil også blive solgt lotteri

Tirsdag den 9 februar 2021 fra 13.00-17.00 I Viemose Egnshus

Fastelavnsfest med hat, spisning og tøndeslagning. Platte, kaffe  og fastelavnsbolle til kr.  130,- pr. person. Betaling ved tilmelding fra den 10 januar til 1 februar 2021 til Hanne 24243166

Tirsdag den 9 marts 2021 fra 14.00-17.00 i Viemose Egnshus

Ordinær generalforsamling. Foreningen er vært ved kaffe og kage samt en øl eller vand.

Salg af lotteri og der afsluttes med et lille banko spil