Årsmøde 2017

Erik J. Guld
Torben H Sølv
Erling J Bronze

Krolf afdelingen afholdt Årsmøde i Viemose Egnshus den 23 nov. med orientering om årets gang og sæsonens resultater. Der blev afsluttet med hyggeligt samvær og uddeling af præmier.

Laila Nr. 5

Maja Nr. 10

Benny F Nr. 15

John H Nr. 20

Ulla N. Nr. 25

Vindere: på 1 pladsen Torben Hansen,
på 2 pladsen Benny folmersen
på 3. pladsen Ingelise Nielsen

Sæson 2017

18-Juli-2017

Klubmesterskabet 2017

Der er blevet trænet og kæmpet ihærdigt gennem hele foråret og forsommeren. Til tider har der været 40 personer på banerne. Al denne iver har resulteret i, at klubmesterskabet til sommerfesten kunne kåre en første, anden og tredje plads i turneringen.

18-Juli-2017

Sommerfest med overraskelse

I pragtfuldt solskin og varme kunne medlemmerne samles om årets sommerfest den 6 juli 2017. Der blev trænet inden som sædvanligt på en torsdag. Men før festen gik i gang kom så overraskelsen. Bankrådgiver Lone Kirkegaard Christiansen fra Nordea, kunne med en lille højtidelighed og tale, overrække en check på kr. 17.000 til Langebæk Krolf´s medlemmer. Det var resultatet af Mogens Pedersens ihærdige indsats, med ansøgning til Nordea Fonden om økonomisk hjælp til indkøb af en græsslåmaskine, der således havde båre frugt. Og det udløste de imponerede deltagers klapsalver, som tak.

04-April-2017

Klubmesterskab 2017

Klubmesterskab i 2017. 12 kampe. Start 4 april 2017
Tilmelding senest 1.4.2017 til Bruno Olsen, på 23 93 87 06

Pris kr. 20,-pr. deltager

06-Juli-2017

Sommerfest

Torsdag den 6 juli 2017 afholdes sommerfesten med præmie uddeling.
Spisning fra kl. 17.00

1 pladsen gik til Gregers Nielsen - Kalvehave,  2 pladsen til Bruno Olsen- Kalvehave og 3 pladsen til Erling Jeppesen - Vordingborg.

Glade deltagere i Turneringen

Mogens Pedersen holder styr på resultaterne

1.Pr. Gregers Nielsen, 2pr. Ingrid Jeppesen, 3 pr. Bent

Chokolader til Jette Poulsen

Langebæk Krolfs turnering

18-September-2015

Langebæk Krolfs turnering

Stemningen var høj og vejret lunt og venligst, da 23 krolf spillere torsdag, gik i gang med klubbens første interne turnering. Et uofficiel klubmesterskab. Og der er blevet trænet flittigt, hver tirsdag og torsdag. Det kan man nemlig fra kl. 10-13 om tirsdagen og fra 13-16 om torsdagen. Der blev kæmpet ihærdigt om en første, anden og tredje plads. Man havde også en trøstpræmie til den der svingede køllen til flest slag. Tanken er, at deltage i Dansk Krolf Unions stævner, fra næste sæson. Og det er der stigende interesse for, hos de nu 47 medlemmer. Entusiasme og konkurrence lyst, kender ingen alder.
Resultaterne af det uofficielle klubmesterskab i Langebæk Krolf blev:
1. præmie Gregers Nielsen, 2. præmie Ingrid Jeppesen, 3. præmie Bent Olsen og chokolader til Jette Poulsen.
Holdene blev sat ved hjælp af et computer program, udarbejdet af Dansk Krolf Union.

Indvielsen den 9 maj 2015

Trods en råkold majdag med tunge grå skyer, blev der bakket op om Langebæk Krolfs officielle indvielse. Tæt på 50 personer havde fundet vej til de grønne baner og det meget flot restaurerede klubhus. Interessen for at prøve spillet var stor og 5 personer meldte sig ind i pensionistforeningen og flere af foreningens medlemmer udvidede også deres medlemskab med at tegne sig ind i Langebæk Krolf. En lækker sandwish og lidt varmt og koldt at drikke, løftede også på stemningen. Så initiativet til at mødes, spille og få noget frisk luft blev godt modtaget.

Gavekort på kr. 7000,- fra jem & fix

30-Marts-2015

Lions Club Langebæk har doneret et sæt borde og bænke til Krolf-afdelingen. Disse kan nydes når foråret kommer.

30-Marts-2015

Gavekort fra jem og fix på kr. 7000,-

Vi har stillet urene frem, et tegn på forår. Derfor er der lige nu travlt med renovering af vort klublokale på krolfbanen. Det trænger til flittige hænder og materialer. Derfor søgte vi hjælp hos jem og fix og modtog et flot gavekort på kr. 7000,- til indkøb af materialer. og som de skrev, " Vi ved ikke hvordan I vil gøre det, kun hvordan I kan gøre det billigst".