Årsmøde 2018

Indbydelse til Årsmøde

Årsmødet afholdes i Viemose Egnshus, Viemosegade 7, 4771 Kalvehave

torsdag den 15 november 2018 kl. 14.00

Velkomst ved formanden og der serveres kaffe og kage under mødet. Vi slutter af med  uddeling af præmier fra Løvfaldsturneringen. Efter det ordinære møde, ca. kl. 17.00 er der spisning og hyggeligt samvær.

Buffet + øl-vand-vin . Pris pr. person kr. 100,-

Tilmelding, senest 1 november 2018 til

Karen - 61772056  Mogens-40632306

Nakkefilet stegt som vildt, Kalvecoulotte, tærte med porre og bacon, små stegte kartofler,   kryddersauce , bland selv salat med dressinger

Sommerfest med kåring af klubmester 2018

Til  sommerfesten den 14 juni 2018, deltog 42 medlemmer. Der er altid god opbakning om de forskellige arrangementer, der bliver foreslået og gennemført, og det fordi det er en hyggelig og social Krolf Klub, at være medlem af.

Der var blevet spillet om klubmesterskabet 2018 og 3 seje piger kom på podiet.

Nr. 1 Inge-Lise Nielsen,

Nr. 2 Inger Petersen

Nr. 3 Laila Cederlund.

Sæsonen 2018

Så er der kommet nye emblemer til trøjen eller kasketten.

Årsmøde 2017

Erik J. Guld
Torben H Sølv
Erling J Bronze

Krolf afdelingen afholdt Årsmøde i Viemose Egnshus den 23 nov. med orientering om årets gang og sæsonens resultater. Der blev afsluttet med hyggeligt samvær og uddeling af præmier.

Laila Nr. 5

Maja Nr. 10

Benny F Nr. 15

John H Nr. 20

Ulla N. Nr. 25

Vindere: på 1 pladsen Torben Hansen,
på 2 pladsen Benny folmersen
på 3. pladsen Ingelise Nielsen

Sæson 2017

18-Juli-2017

Klubmesterskabet 2017

Der er blevet trænet og kæmpet ihærdigt gennem hele foråret og forsommeren. Til tider har der været 40 personer på banerne. Al denne iver har resulteret i, at klubmesterskabet til sommerfesten kunne kåre en første, anden og tredje plads i turneringen.

18-Juli-2017

Sommerfest med overraskelse

I pragtfuldt solskin og varme kunne medlemmerne samles om årets sommerfest den 6 juli 2017. Der blev trænet inden som sædvanligt på en torsdag. Men før festen gik i gang kom så overraskelsen. Bankrådgiver Lone Kirkegaard Christiansen fra Nordea, kunne med en lille højtidelighed og tale, overrække en check på kr. 17.000 til Langebæk Krolf´s medlemmer. Det var resultatet af Mogens Pedersens ihærdige indsats, med ansøgning til Nordea Fonden om økonomisk hjælp til indkøb af en græsslåmaskine, der således havde båre frugt. Og det udløste de imponerede deltagers klapsalver, som tak.

Lions Club Langebæk har doneret et sæt borde og bænke til Krolf-afdelingen. Disse kan nydes når foråret kommer.