Langebæk Pensionist Forening blev stiftet i 1946 og kan 2021 fejre sit 75 års jubilæum. Dette bliver fejret den 4 september 2021 i Mern forsamlingshus. Foreningen har gennem årene været til stor glæde og fornøjelse for kommunens pensionister og efterlønnere.

Der er også lagt et stort arbejde i at oprette en afdeling for det nye spil Krolf. Dette spil er en blanding af golf og kroket. Spillet er blevet meget populær på landsplan, hvilket giver mange muligheder for konkurrencer afdelingerne imellem. og den første lokale turnering blev afholdt i efteråret 2015. Der er blevet arbejdet ihærdigt, gennem årene og resultatet er blevet rigtigt flot og velfungrende. Krolf afdelingen tæller nu 61 aktive spillere. Der tirsdag og torsdag får frisk luft i kinderne, motion og hyggeligt samvær.

Der udover er der, som det fremgår af vort program,  årlig udflugs tur samt møde til arrangementer, tirsdage i sæsonen fra oktober til marts. Disse arrangementer  bliver afholdt i Viemose Egnshus, Viemosegade 7, 4771 Kalvehave.

Kontakt for mere information Formand Mona L. Christiansen på telefon 2345 1824