Langebæk Pensionist Forening blev stiftet i 1946 og kunne i  2016 fejre sit 70 års jubilæum. Dette blev fejre den 3 juni 2016 i Mern forsamlingshus. Foreningen har gennem årene været til stor glæde og fornøjelse for kommunens pensionister og efterlønnere.

Der er også lagt et stort arbejde i at oprette en afdeling for det nye spil Krolf. Dette spil er en blanding af golf og kroket. Spillet er blevet meget populær på landsplan, hvilket giver mange muligheder for konkurrencer afdelingerne imellem. og den første lokale turnering blev afhioldt i efteråret 2015. Der er blevet arbejdet ihærdigt, hele sidste år, og resultatet er blevet rigtigt flot og velfungrende. Krolf afdelingen tæller nu 61 aktive spillere. Der tirsdag og tors-dag får frisk luft i kinderne, motion og hyggeligt samvær.

Der udover er der, som det fremgår af vort program, to årlige udflugts ture samt møde til arrangementer, tirsdage i sæsonen fra oktober til marts. Disse arrangementer  bliver afholdt i Viemose forsamlingshus, Viemosegade 7, 4771 Kalvehave.

Kontakt for mere information Formand Evelyn Wagner  21269094