Generalforsamlingen

lPå foreningens ordinære generalforsamling den 13 marts. 2018, havde 82 personer fundet vej til Viemose Egnshus. Som valgt dirigent kunne Poul Christensen, åbne generalforsamlingen og give ordet til formanden Evelyn Wagner, der oplæste bestyrelsens beretning for sæsonen. Kasserer Gitte G. Andersen, oplæste regnskab for såvel pensionistforeningen, som Krolf afd. Begge regnskaber blev godkendt. Dagsordenens næste punkt, var valg af bestyrelses medlemer.

Valg af kasserer for 2 år. Gitte G. Andersen modtog genvalg og blev valgt for 2 år. 2 bestyrelses- medlemmer for 2 år. Maja Andersen og Karen Nielsen modtog genvalg og blev valgt for 2 år. Valg af suppl. for 2 år. Vita Jensen modtog ikke genvalg og Mona Lise Christiansen blev valgt for 2 år

Valg af revisor suppl. for 1 år. Revisor supp. Daisy Madsen rykker op som revisor og blev valgt for 1 år. Holger Fugl Jakobsen blev valgt som revisor supl. for 1 år.

Formanden Evelyn Wagner takkede Vita Jensen for hendes arbejde i bestyrelsen og takkede dirigenten Poul Christensen for vel udført arbejde.

Dagen sluttede med et lille banko spil.

Billeder fra en vellykket fastelavns fest

Der vi rigtig god stemning og mange mødte op med festlig hovedbeklædning til sæsonens sidste arrangement inden generalforsamlingen.

Januar arrangementet

Den 9 januar havde vi besøg af Lone Hessellund der holdt  foredrag om Magnet felt terapi. Flere af vore medlemmer fik prøvet systemet af og trods den korte test tid, kunne de mærke en forskel. Magnet felt terapi kan afhjælpe  bl.a. Gigt smerter, hovedpine,nakke og rygspændinger og meget mere.

Smerte lindringen foregår primært ved datastyrede pulserende magnet felter. Et meget interessant foredrag, og  flere købte magnet madres til lindring af deres aktuelle smerte problem. Der kan stadigt stilles spørgsmål til Lone Hessellund på tlf. 60 53 54 55

Jule middagen

Stemningen var helt i top , da 100 medlemmer afsluttede årets arrangementer med julmiddag og de tre musikanter sørgede for der blev sunget godt med på de traditioneller jule sange i Viemose Egnshus.

Pisterne fra Lolland kom til Viemose Egnshus

November måneds sammenkomst bød på Pisterne fra Lolland, der serverede et stykke om besparelser og lukning af væresteder. Det blev til en munter fortælling om mulighederne når en gammel gøgler dukker op med sin gøglervogn og mod på livet.

Løvfaldsturen 2017

Stemnings billeder fra Løvfaldsturen til Carlsberg, Hansens familehave og Cowboy land i Dalby

Sommerturen til Hundested

Foreningens sommertur til Hundested blev en dejlig oplevelse. Vi skulle alle tidligt ud af poserne, så derfor var der pause ved Albertslund med dejlig kaffe og en lille øjenåbner. Derefter susede vi  videre nordpå i dobbeltdækkeren fra Ørslev turist. Vores eks. borgmester Geert Nielsen, som nu er medlem af vor forening, guidede undervejs og det blev til mange spændende oplysninger og sjove historier. I Hundested blev vi modtaget af en lokal guide, der fortalte om byen og de imponerende designer værksteder med eksklusive møbler og træ kunst samt glaspuseriets unikke kunst af lysekroner, vaser og skibskunst i glas og ædeltræ. Denne tidligere, så aktive fiskerby har formået at tilpasse sig nutidens muligheder og igen gøre byen atraktiv for besøgende. Kl. 12,00 blev der serveret en skøn buffet i restaurant Røgeristen. Godt mætte gik vi til sandskuptur parken der ligger lige om hjørnet. Her kom den lokale guide igen og fortalte hvordan disse imponerende kunstværker bliver til. Efter dejlig kaffe og hjemmebagt kage, gik turen hjemover og en dejlig dag var blevet minderig.

Indgang til møbel design EGEVÆRK

Glasskib til 30.000,- og designer stol til 120.00,-

De nye tider og den gamle havn

Overskrift

Jeg er en paragraf. Klik her for at redigere mig og tilføje din egen tekst. Jeg er et godt sted at fortælle dine besøgende lidt om dig selv, og hvad din hjemmeside handler om.