Musicals sunget af Lise Nees

Musikalsk eftermiddag hvor sangerinden Lise Nees besøgte os og underholdt med dejlige melodier fra velkendte musicals. Vi kunne godt have været nogle flere og må se i øjnene, at det ikke er let at ændre på vore tirsdags møder, men denne oktober var Viemose Egnshus udlejet om tirsdagen.

På gensyn til vort store bankospil tirsdag den 5 november 2019 kl. 14.00

Løvfaldstur til København

Sæsonen blev startet med bustur til København og en guidet sejltur med havnerundfarten i Københavns havn, der denne dag var fyldt med europæiske krigsskibe, så det blev en side gevinst på en lidt grå dag. Byen summede denne dag af aktivitet, selvom Præsident Trump, alligevel ikke kom på besøg. Efter sejlturen forlod vi denne hvepserede og kørte mod Kastrup, hvor vi på restaurant Løjtehus fik serveret en dejlig veltillavet buffet. Efter kaffen og æblekagen gik turen hjem ad igen og her tittede solen så lidt frem. Så nu er vi godt igang og glæder os til at ses ved vort næste arrangement i Viemose egnshus den 24 oktober2019 til hyggelig eftermiddag med sang af Lise Nees, der vil underholde med dejlige melodier.

Ordinær generalforsamling

Årets generalforsamling kunne samle 88 medlemmer, et rigtigt flot fremmøde - det er faktisk stor opbakning til bestyrelsens arbejde.

Poul Christensen blev valgt til dirigent ved applaus fra salen. Og som sædvanlig på sin seriøse facon ledte alle gennem dagens dagsorden. Stemmertællerne blev valgt og Formand Evelyn Wagner læste bestyrelsens beretning om årets arrangementer og den fine deltagelse der havde været til disse.Kasseren oplæste regnskaberne for Pensionistforeningen og for Krolf afd. begge med et pænt overskud. Begge regnskaber blev godkendt. Så var næste pkt. valg af formand, idet Evelyn Wagner efter 17 år i bestyrelsen ønskede at blive afløst. Bestyrelsen foreslog, Mona Lise Christiansen, Kalvehave og valget blev accepteret med applaus fra salen. Bestyrelsesmedlemmerne Anne Lise Jensen, Hanne Breiner og Mogens Pedersen modtog genvalg og blev alle valg for 2 år. Valg af 1. supp. blev Rubin Mikkelsen, Mern og 2 supp. Hanne Jørgensen Stensved. Poul Christensen modtog genvalg som revisor og Holger fugl modtog genvalg som revisor supp. Under eventuelt orienterede Bruno Olsen om Krolf afd. Dagen sluttede med et lille banko spil

Festligt og hyggeligt fastelavns arrangement, med tønde slagning, god mad og festlige hatte.

Kattekonge og dronning blev også fundet.

Jule arrangementet

Da var fed julestemning i Viemose Egnshus, da 92 glade medlemmer deltog i årets julearrangement, med flæskesteg, ris a,la mande med flotte mandelgaver. Gl. Kalvehave savværk spillede for til de kendte jule sange.

Besøg fra Damernes butik

Det blev en fin eftermiddag med modeshow udført af 5 bestyrelsesmedlemmer og efter kaffe, boller og wienerbrød gik salget igang og købelysten var stor

Banko eftermiddag

Så blev sæsonen startet op med banko spil og kød gevinster. 72 medlemmer deltog og kunne nyde de flot istand gjorte lokaler i Viemose Egnshus. Det er blevet rigtigt lækkert og indbydende, så der er en stor tak til de der har lagt kræfter i, til dette flotte resultat.

Løvfaldsturen 2018

Løvfaldsturen med Sagafjord blev en dejlig oplevelse i smukt og stille eftersommer vejr.Så alle kunne nyde det smukke panorama der gled forbi ude og den dejlige velsmagende mad inde. Efter endt, sejltur kørte bussen os videre til Malerklemmen, hvor eftermiddagskaffe blev nydt fra nostalgiske porcelæns kaffekander. Sødt skulle der også til, og derfor blev det årstidens populære æblekage med flødeskum.

Sommerturen 2018

Sommerturen til Sporvejs museet ved Skjoldnæs holm, blev en rigtig dejlig tur med 64 deltagere Og efter de meget varme dage, var vi heldige at have tørt og tempereret sommervejr. Det var ganske nostalgist at gense de gamle sporvogne og busser og det summede af gamle minder på køreturen i den gamle linie 3, hvor vognstyren undervejs, fortalte om det store arbejde der gøres af frivillige for at få stedet til at fungerer. Fin frokost blev indtaget på Krebsehuset og det blev også til en hyggelig pause ved Tystrup Bagelses søerne inden turen igen gik hjemad.

Overskrift

Jeg er en paragraf. Klik her for at redigere mig og tilføje din egen tekst. Jeg er et godt sted at fortælle dine besøgende lidt om dig selv, og hvad din hjemmeside handler om.