Fastelavns fest

Der var opfordret til at møde op til dagens arrangement med hat på og det havde rigtigt mange gjort ! Som noget nyt var frokosten en platte, som blev godt modtaget og foreningen var vært med en snaps. Efter tøndeslagningen blev der serveret en tiltrængt kop kaffe og te samt en trationel fastelavns bolle.

Og selv om drengene havde tævet løs på tønden, var det pigerne der vandt. Grethe blev Kattekonge og Maja blev Katte dronning

Januar arrangement med gule ærter

Det var rigtigt suppe vejr, da foreningen afholdt sit januar arrangement der stod på gule ærter med flæsk og pølse. efter maden underholdt Vordingborg Vise forening og der blev flittigt sunget med på Mormors kolonihavehus , lille sommerfugl og mandalay.

Musicals sunget af Lise Nees

Musikalsk eftermiddag hvor sangerinden Lise Nees besøgte os og underholdt med dejlige melodier fra velkendte musicals. Vi kunne godt have været nogle flere og må se i øjnene, at det ikke er let at ændre på vore tirsdags møder, men denne oktober var Viemose Egnshus udlejet om tirsdagen.

På gensyn til vort store bankospil tirsdag den 5 november 2019 kl. 14.00

Løvfaldstur til København

Sæsonen blev startet med bustur til København og en guidet sejltur med havnerundfarten i Københavns havn, der denne dag var fyldt med europæiske krigsskibe, så det blev en side gevinst på en lidt grå dag. Byen summede denne dag af aktivitet, selvom Præsident Trump, alligevel ikke kom på besøg. Efter sejlturen forlod vi denne hvepserede og kørte mod Kastrup, hvor vi på restaurant Løjtehus fik serveret en dejlig veltillavet buffet. Efter kaffen og æblekagen gik turen hjem ad igen og her tittede solen så lidt frem. Så nu er vi godt igang og glæder os til at ses ved vort næste arrangement i Viemose egnshus den 24 oktober2019 til hyggelig eftermiddag med sang af Lise Nees, der vil underholde med dejlige melodier.

Overskrift

Jeg er en paragraf. Klik her for at redigere mig og tilføje din egen tekst. Jeg er et godt sted at fortælle dine besøgende lidt om dig selv, og hvad din hjemmeside handler om.